woensdag 23 mei 2018

Ctrl-Alt-delete

Ctrl-Alt-delete

Als ik de dingen kon knippen en plakken, 
dus verplaatsen van de ene naar de 
andere plek. Mijn gebreken kon 
overschrijven met jouw talenten, jouw 
mooie lijnen. Of ze per ongeluk deleten.

Mijn chaotische brein kon comprimeren, 
en onderwijl de banner van ‘tijdelijk niet
bereikbaar’ in kon stellen. De klok terug
zetten naar dat moment voordat ik die 
stomme fout beging. 

Als ik dat zou kunnen installeren, mezelf 
uploaden tot een nieuwe werkelijkheid. 
Zou de Cloud mijn perfecte jpeg viraal 
verspreiden om jou te bereiken, of

zou ik mijn persoonlijke Account 
opheffen?

Conny Lahnstein
23-5-2018


1 opmerking:

  1. Heel grappig en origineel bedacht, alleen de term Control-Alt-Delete al. Je bent de laatste tijd weer goed bezig. Krachtige gedichten met gevoel...

    Liefste, ga zo door en zie jezelf nu eens als een echte dichter...

    Lieve groetjes,

    Elbert

    BeantwoordenVerwijderen