donderdag 7 april 2016

Voor Lisette (2-9-2015)

Voor Lisette

Lieve schat,

Als ik in je ogen kijk, herken ik mij
in je onbezorgde, onbezonnen wereld,
vol verrassingen en uitdagingen,                                                                                      
zie ik nog steeds je kindzijn, op zoek
naar de sensatie van geuren en kleuren.

Geen sleur, verdriet of vanzelfsprekendheid
zal je geluk versluieren, want na bezinning
sla jij je uitgestrekte armen liefdevol om wie
ernaar verlangt te worden gekoesterd.

Ik heb je gebaard, gebaad in liefde, misschien
teveel beschermd, maar
bedoeld om perfect jezelf te worden,
in al je talenten en eigenschappen.

En om jezelf te lachen, te durven falen,
verdrietig, radeloos en liefdevol te zijn,
te minnen en te genieten van
wat het leven je te bieden heeft,

Gewoon door mens, jezelf te zijn,
zo uniek en bijzonder als je bent.

Kus van mam

Conny Lahnstein

2 september 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten